Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
tehransuite.over-blog.com

کفسابی در تهران و نکاتی که باید روی آن حتما دقت داشت

طبخ چوب سخت پاک کن استفاده از آب جوش کف سابی و دو فنجان چای سنگسابی برای تمیز کردن کفهای چوب سخت. اسید تنییک در چای یک درخشش زیبا برای کفپوش چوب درخت ایجاد می کند. اجازه دهید دو قاشق چایخوری در آب جوش چند دقیقه صبر کنید. چای را به یک سطل ریختن. یک پارچه نرم را بردارید و آن را در چای بریزید. کف سابی کفسابی پارچه فقط نیاز به رطوبت، خیس نیست. این باعث می شود طبقه به سرعت خشک شود.

کف را بشویید و آماده شگفت زده باشید.

کفسابی چیزهایی که باید درباره تمیز کردن کف آشپزخانه بدانید توسط (حفره یا سوراخ) (اعتبار تصویر: تصاویر قهرمان / گتی ایماژ) سطل زباله ها و انباشته شدن عرشه ها ممکن است برای یک ملوان خوب باشد، اما به عنوان کاپیتان کشتی خود، شما باید راه های بهتر برای نگه داشتن کف خود را جیغ و تمیز. سنگسابی یا هنگامی که شما این مشاوره عالی از جیم ایرلند، رئیس شرکت کفسابی یک شرکت تمیز کردن بر اساس شهر نیویورک را می خوانید، کف سابی یا زمانی که شما این را خوانده اید.

هرچند وقت یکبار عملیات کف سابی را اجرا کنید

سنگسابی بله، این یک چیز دیگر است که شما باید انجام دهید در حالی که شما از شام در حال تمیز کردن است، اما شما باید قبل از رفتن به رختخواب هر طبقه آشپزخانه را بکشید. ایرلند هشدار می دهد "بزرگترین دوست مورچه یک خرده است." (به همین ترتیب برای موش ها.) هر کیسه ای را با گرد و غبار و قلم مو جمع کنید. و فراموش نکنید که ضربه زدن به گوشه ها و در امتداد انگشت پا، جایی که شن و ماسه برای پنهان کردن است.

کفسابی و سنگسابی

کفسابی با لوازم مخصوص آلمانی

سنگسابی https://khadamatekafsabi.ir/ در مورد کفسابی ایرلند پیشنهاد می کند دو بار در هفته (متاسفم!)، اما خبر خوب این است که شما می توانید سطل را در گنجه خود را ترک کنید. مهم نیست که آیا شما از چوب، کاشی یا کفن های مشمع کف اتاق استفاده می کنید، یک پارچه میکروفیبر با آب تمیز می شود که کار را انجام می دهد. فقط آن را در سینک بکشید، زیرا کثیف می شود.

کفسابی ایرلند می گوید: "این شما را از دوباره استفاده از آب کثیف به کف شما در حال تلاش برای تمیز کردن است. در مورد آن فکر کنید: اگر شما دائما در حال جارو کردن یک هواپیما به آب صابون، اما کثیف هستید، سنگسابی چقدر تمیز هستید؟ بیشتر در مورد پارچه های میکروفیبر: یکی از تمیز کردن ابزار شما واقعا نیاز به آشپزخانه شما.

کف سابی سنگ

کفسابی و سنگسابی در تهران

یکی دیگر از دلایل استفاده از میکرو فیبر؟ به نظر می رسد، میکرو فیبر کار را در حال از بین بردن میکروب ها و خاک انجام می دهد - هیچ پاک کننده ای مورد نیاز است! ایرلند می گوید: "من سنگسابی طرفدار بزرگ جایگزینی مواد پاک کننده با میکرو فیبر [پارچه]، آب گرم و یک چربی کمربند کمی است."

سنگسابی ایرلند همچنین یادآور می شود که شما ممکن است بخواهید یک بطری اسپری دستی برای از بین بردن هر گونه سخت تر - به ویژه اگر آن زمان بوده است از زمانی که شما هر طبقه کفسابی خود را داده است. اما بیشتر شما نیاز به کمی صابون ظرف را در آب یا ریزش سطحی تمیزکننده آشپزخانه دارید.

خدمات کفسابی در تهران

سنگ سابی کف ساختمان

کفسابی برای مشمع کف اتاق، ایرلند توصیه می شود تمیز کننده های مبتنی بر آمونیاک، که می تواند هر زرد شدن گذشته از سایر محصولات تمیز کردن را حذف کند.

برای کاشی سرامیک، مواد پاک کننده مایع کفپوش (مانند آقای کفسابی یا سنگسابی) می توانند از خاک حذف شوند، اما ممکن است لازم باشد شستشو داده یا حتی کف دست سنگسابی را خشک کنید تا مانع از تمیز کردن پس مانده ها نباشد. بر روی سنگ، هر چیز را با اسید (از جمله سرکه و مرکبات) پرش کنید، که می تواند سطح پوست را به سمت صابون و آب تمیز کند.

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article